09 september 2010

Favorit

Denna tuffa "tavla" fick jag av min pappa för cirka 10 år sen, Och den är fortfarande en favorit. Har faktiskt aldrig sett nån mer, så det hade varit skoj om någon visste nån som hade en sån eller kanske visste vem som gjort den....Jag har då ingen aning....

Idag har jag varit och tittat på ett vackert piano som ska skänkas bort. Som jag tror att jag ska hämta, enda "nackdelen" var att det var brunt. Och vet inte om det är någon bra ide att måla det vitt. Men det var såååååå fint, ljusstakar o utskurna "krumelurer" ( kommer inte ihåg vad det kallas). Ska överväga det med min sambo när han kommer hem, men jag tror han också är sugen på det.

Idag har vi "fredag" i vår familj, Pierre är nämligen pappaledig  på fredagar. Så ikväll blir det taccos & mys. Det är verkligen helt UNDERBART att han är hemma på fredagar, helgen blir så mycket längre & man får mer tid för varandra och familjen. I morgon bär det av till biblioteket. Själv kommer jag nog låna lite inredningstidningar... Jag hoppas på att jag kan få lite jobb i början på nästa år så att även han får vara hemma mer med barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar