08 september 2010

Över stock och stam

Jag och barnen var i skogen häromdagen och plockade pinnar, av dessa ska jag skriva deras namn. Surra ihop pinnarna av silvertråd och sen tror jag att dom ska få sitta på väggen i deras rum. Liams namn är redan klart, ska försöka hinna fota det så ni får se. det blev superfint och lite "eget" Det finns så mkt snyggt gratis material ute i skogarna, härligt!  På bilderna nedan ser vi min fina gungstol som jag köpt på second hand här i Gnosjö, Trasmattan kommer från vårt landställe HULT. I glaskrukan har jag planterat ihop 4 orkider som slutat blomma, bladen gör sig mycket snyggare om man sätter ihop flera. Mångfalld är bra! Små ljungkransar sitter runt krukor, dom är bundna av en tunn myrtentråd i silver som finns att köpa i dom flesta blomsteraffärer. Ljungen har jag såklart norpat i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar