25 oktober 2010

Höstdag med vita inslag







 Jag vet inte vad det har tagit åt mig. Har inte haft min blogg så länge men jag kan bara inte sluta blogga!!! Vilken kan tyckas bra, men jag bara fixar & trixar hela tiden... Och snart är det minsann jul. Det ska bli så skoj och pynta detta året för nu kommer jag pynta extra fint och visa Er alla goa bloggföljare!


Bilderna ovan kommer ifrån min hall uppe. Detta skåpet är det enda som där i princip. Locket går även att lyfta upp och den är kläd med plåt på insidan. Gamla linnedukar är fint & ha framme tillsammans med mammas gamla brudklänning. Men hur smal var du mor???? :)




Idag har det varit en riktigt go höstdag med promenad & fika på "stans" cafe. Jag har även skrapat av all flagnad färg från ett par ute möbler. Dom är nog lite väl slitna för att ta in tyvärr...Eller är det bara en snygg slitning???

(Ena kortet ser helt galet krymt ut men det bjuder jag på)



KRAMAR FRÅN MIG!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin blogg jag hittade här=) Vad roligt att du vill vara med och fira med mig och delta i min utlottning. Vilken fin gammal diskbänk du har i hallen, det är verkligen supermysigt med gamla möbler. Dina slitna trädgårdsmöbler är fina.

    Ha en fin måndagkväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Hej
    Japp jag bor i det Anderstorp...
    tycker att bordet är superläckert!
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. åå va fint du har det malin!! ska
    bli kul att få inspiration om julpynt=)
    Kram lina

    SvaraRadera