09 november 2010

Tisdagstema


 Idag har vi Tisdagstema I Fabriken & det är Köksinredningar, Så här är en liten glimt från mitt kök. På bilden ser ni mina härliga trasmattor, även kryddburkarna ät en favorit. Har 29 st av dom, lite svårt att fylla alla med kryddor dock :)
Jag var ju bara tvungen att slänga med en bild på Dylan när han äter spagetti! Lämnade rummet 1 minut för att hämta posten och hur kul hade han inte under den tiden  :) Busfrö!

Ha en bra dag, får se om jag vågar mig uti snöyran...brrr
KRAM MALIN

8 kommentarer:

  1. vilken kladdig liten sötnos :-)hur gick det med dina fina trasmattor?
    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  2. Go Kille :)
    Men va coolt med alla burkarna ....
    Ha det gott
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Haha! Ibland undrar man hur det ens är möjligt att stöka/kladda ner så mycket som en liten kille gör. Jag har en egen 2,5-åring så jag vet precis hur det är. :-)

    Vilka ovanliga och fina kryddburkar du har!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att han fick in lite i gapet också :)
    Vilka speciella burkar, jag har aldrig sett några sådana förut. Är de nya eller vintage?
    mvh helena

    SvaraRadera
  5. Ooo that cute little boy....so nice !!....lovely day ......warm hugs from Ria....

    SvaraRadera
  6. =))) Haha, hur är det möjligt kan man undra?!!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Hej Malin!!
    Så många burkar du har!!! Fina;o)

    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Jättefina burkar,är det 29 olika motiv eller har du dubletter av några?

    SvaraRadera