10 december 2010

Malindagen


Hej alla söta!

Häromdagen så fotade jag lite i mitt juliga kök. Så här blev resultatet. Ni skymtar även den gamla motorcykel nummerplåten som Ni är med och tävlar om HÄR   


Jag gillar min våg, den har en härlig patina. Jag pyntade den bara lite enkelt med granris. Mina vänner, har ni möjlighet att använda naturen så gör det! Det blir så fint.


Akvariet har ni sett innan, men det tåls o visa igen. Perfekt att fylla med smått & gott. Här pepparkaksformar & en sockerkaksform. Mina gamla silverbestick står framme i fint lergods. Men vem orkar putsa då??? Inte jag iaf...
 


Haha, såg att datorn matchade inredningen.Nytt möter gammalt :)
Klädde om stolsdynorna i rött tyg, det blev minsann lite mer jul av det hela. Btw... Idag är det MALIN dagen! Grattis till mig!
Ha en bra dag!

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar