28 januari 2011

Packa pappas kappsäck...



H E J
Hur mår alla idag? Jag mår TOPPEN! Jack min lille skrutt vaknade bara 1 gång inatt, rekord kan jag säga då han sover frukansvärt dåligt.  Jag är extremt uvilad för en gång skull. Igår kväll började vi med att han skulle somna i sin egen säng och inte vid mitt bröst. Han skrek lite mer än en timme sen däckade han och vaknade inte förrän halv 5. Man blir nästan rädd när man vaknar till då... Men ack så skönt. Håll nu tummarna att detta håller i sig! :) 

Nu är det mycket att se framemot. Ska på lite tjejparty på lördag och nästa helg ska jag packa kappsäcken och åka på weekend till Göteborg med lille Jack. Men på söndag kära vänner ska jag berätta vad jag tisslat och tasslat med :)

Och vet Ni vad, vågen visade ännu ett kilo mindre igår. Oh, jag som trodde jag hade gått upp över jul, men icke...  Men nu är det hårda tag som gäller för man blir ännu mer peppad då man ser resultat!  Så här ser mitt träningsschema ut:

Måndag: Vila ( promenad)
Tisdag: Latino Fitness
Onsdag: Powerwalk
Torsdag : Simning
Fredag: Vila ( promenad)
Lördag: Powerwalk
Söndag: Afrodans 

Och maten.....Sunt förnuft!
Ha en underbar dag!
 pssss..Den fina "kappsäcken" kan man köpa hos Vintage Garage (länk längre ner på sidan)
K R A M   M A L I N


2 kommentarer:

  1. Den här tiden på året måste man ha lite guldkorn att se fram emot. Om det så bara är en liten tjefest. För små trevliga saker kan man leva länge på

    Kram Cathrine

    SvaraRadera