25 januari 2011

Tisdagtema Badrum







Idag är det tisdagstema badrum....Minst sagt sådär för mig.... Har inte så skojjiga toaletter :) Dessa kort är från i höstas och det märks minsann att kvaliten inte är som den ska då jag inte hade min älskade blixt. Har jag sagt att jag ÄLSKAR min blixt! Tycker faktiskt jag utvecklats lite som "hobbyfotograf" 

Igår pratade jag med en vän som jag inte pratat med på länge... Det var så skoj! Vi är och var där vi alltid ha varit innan, vänner!Känns göttans!

Fy så dåligt vi har sovit inatt, Jack är vår lilla terrorist!

Ha en fin dag!
 K R A M    M A L I N

8 kommentarer:

  1. Tycker att du har ett mysigt badrum .Med stegen till handdukarna och det lilla runda bordet .Tyckte jag var fint!Ha nu en fin dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. I really love that ladder!!!....lovely day darling......xxx...

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Lockades hit av ditt badrums-inlägg ;)
    Håller på att bygga badrum själv, och har nyss snickrat en liknande stege... så jag tackar för inspiration! Jättefina bilder, härlig blogg!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Kul tema - att titta in i badrum!
    Gillar din stege...
    Ha en underbar tisdag.
    Kramen.

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det härligt med vänner som alltid finns ;)
    Fin stege, den blev jag lite avis på...
    Ha en bra tisdag och hoppas natten som kommer, blir bättre, kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hej
    Härligt fint med stegen..
    Ja det är roligt att fotografera lite:)
    fy vad hemskt att inte få sova jag fungerar inte utan sömn
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  7. God natt!
    Fint!
    Härligt med den fina stegen med :)
    Sov gott!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera