11 januari 2011

Tisdagtema

 Tisdagtema:Djur i inredningen

Idag hade jag tänkt skoja till det och ta ett kort på ett rejäl dammråtta, visst hade det varit roligt!? hahaaaa
Får skylla på att Älsklingen dammsugit lite väl noga i söndags... Istället kollar vi in "några" gamla bilder som är tagna hos min mamma & hennes sambo, för jag har tyvärr inte några horn än...




Vill du ha mer inspiration gå in på FABRIKEN
Eller så kollar du vidare i min blogg och klickar dig vidare till min tävling ;)
Ha en bra dag!

KRAM MALIN

4 kommentarer:

  1. Ja dammråtta hade vart klockrent=)))) Det har vi gott om allihopa tror jag=) Jättefina bilder
    kram

    SvaraRadera
  2. God morgon!

    Vilken fjäriltavla. Med så många horn kanske du kan få ett:)

    Kram

    SvaraRadera
  3. So nice you visited me.....now I found you ;0)
    Love your blog and I will follow yours.
    Love the butterflies
    Fine day

    SvaraRadera
  4. Hej
    Wow dammråttor är väldigt många här hemma....
    Det var några horn du visar idag.......
    ha en skön kväll
    kram
    sandra

    SvaraRadera