18 februari 2011

Rådjurshorn


TACK Kenneth för min lilla överraskning igår. Rådjurshorn & Älghorn! Äntligen! Nu ska jag bara klura ut var jag ska ha dom..Ska försöka fästa dom utan platta men får se hur det går med det, älghornen ligger nu på ett fat på min skänk. Mer om det en annan dag.



Shit! Efter 3 STORA koppar kaffe igår kväll så kunde jag inte somna förräns kl 1, Jack var givetvis sur mellan 3-4 & sen vaknade kl 6.... Livet med småbarn är underbart!
 Jag hade nämligen mitt första tupperware party här hemma, vuxenpoäng på det minsann! Det kom 12 härliga brudar hit och shoppade och fikade. Trevligt som tusan!

Ha nu en underbar helg!
K R A M





1 kommentar:

  1. Hej
    snyggt med horn och trevlig överaskning.
    Har själv varit i Gnosjö idag och handlat på två stolar och fikat ....
    ha en skön helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera