01 februari 2011

Tisdagtema favoritfärg






Jag har alltid varit svag för vitt & det antika...Målar gärna om det mesta & det bästa till vitt. Så jag for nog helt instämma om att vitt är MIN favoritfärg. Kan dock låta aningen tråkigt. Jag matchar gärna med något fin accentfärg till. Just nu i vintertid kör jag på vitt & brunt. Matsalen har dock fått en stänk av rosa... 

Jag ser annars på mig själv som en väldigt färgstark person. Det är tur man har barnen för där inreder jag med FÄRG i mängder! Så vitt blir en behaglig balans i resten av huset!

Igår bestämde vi våra "Toastmasters" till vårt bröllop. Dom som får äran att vara det är våra respektive barndomvänner : Matilda Svenningsson & Erik Scholander. Tror dom kommer fixa det galant :)

Ha en underbar dag alla söta och vill Ni har mer inspiration kika in på FABRIKEN idag!

P U S S    M A L I N

7 kommentarer:

  1. Härliga färger helt i min smak!
    //Annika

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder! Vitt är min favorit också somför många andra;)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Beautiful pictures !! beautiful whites....come and join my party !! love Ria....

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder och färger helt i min smak...

    Ha en underbar dag, kram Anette

    SvaraRadera
  5. Första gången jag kikar in hos dig! Vilken fin blogg. Jättefina bilder du bjuder på. Ja vitt är absolut min färg också. Ha en fortsatt fantastisk dag! Mvh Anna

    SvaraRadera
  6. Hej
    så underbart roligt att ni ska gifta er, det är en helt fantastisk dag:)
    GHar själv varit gift i 5 år.
    Ja vitt är alltid en underbart vackert basfärg och perfekt att mixa allt med.
    kram
    sandra

    SvaraRadera