10 mars 2011

Jag trodde det var vår på g....


Jag trodde minsann att våren var på intåg. Det var så varmt och skönt häromdagen när jag plåtade dessa bilder.Jag till o med klippte ner våra vinbärsbuskar och "toppade" äppelträdet. Och så fick man snö igen, tjohooooo.Igår bara vräkte snön ner. Nä nu vill jag ha vår!!!

Jag har börjat virka igen. Nu är det kuddfodral som står på tur.Hittade fina på nätet häromdagen för 399kr. Men det är jag verkligen för småsnål för så jag virkar egna :) Jag kommer såklart visa när jag e klar.

Puss & Kram

4 kommentarer:

  1. Det var en riktig vårhink, så fint att du fyllt den med ris. Snöade här igår också, idag är det lite av varje. Snö, regn och just nu börjar det spricka upp.
    Ha en toppendag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vad läckert med massa ris i en stor härlig hink.Ja idag är det fint väder och ljust och härligt ute.Önskar dej en skön dag.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Vi är nog många om blev lurade och trodde det var våren som var på g. Men du jag tror inte den är så långt borta ;).
    Visst är det tråkigt med dessa bakslag men det får osss även att glädjas desto mer när våren äntligen kommer på riktigt.
    Fint med massor av ris i din fina hink.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Ja visst trodde man det men fy vad det snöar.
    Vi är hemma tristan har spytt igen så nu är vi trötta på det kan du tro.
    Tack för dina söta ord.
    kram
    sandra

    SvaraRadera