10 april 2011

söndagsbild

Krans från Två Stolar

Vilken underbar helg, vilket underbart väder! 
Jag kikar in lite snabbt med en hälsning till er alla!
Här är det verkligen operation trädgård som pågår utomhus.

Pierre har putsat alla våra fönster, jag har krattar löv så det ryker. Så skönt att få det fint! Tror till och med jag fick lite färg igår :)

Glöm nu för guds skulle inte att kika in hos mig i morgon & på tisdag för då presenterar jag Fabrikens Tisdagstema!
Må så gott!

KRAAAAAAAAAM
 

6 kommentarer:

  1. Ljuvlig krans .... Helt i min smak !
    Ha en skön söndag!
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Låter fantastiskt. Härligt med en hel helg i trädgården. Här behövs det också, Inte minst fönstertvätt. Vi ser knappt ut :)
    Ha en rikitgt skön dag! Kramkram / Netttan

    SvaraRadera
  3. Låter bara så himla härligt med en trädgårdsdag.Kanon fin krans.Hoppas att ni får en lika skön söndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jag tittar in imorgon...absolut...på tisdag är jag med...visst är det härligt att få fint...jag har också nytvättade fönster:):)
    Kramis Maria

    SvaraRadera
  5. superfin,vilken rolig idé! Och visst har det varit en härlig helg :)
    Ha en fortsatt härlig kväll!
    Åsa

    SvaraRadera
  6. Visst har det varit underbart!
    kram kram
    sandra

    SvaraRadera