02 augusti 2011

-Barnrum-boysroom-



Dylan har fått flytta från spjälsäng till växasäng, i fredags började han nämligen klättra ur spjälsängen.
 

Gammal korg används som leksaksförvaring.
 

Pojkarna har var sin tavla över sin säng med den klassiska texten "gud som haver"

 

Mattan är second hand. Trädet handmålade jag för nått år sedan då den stora pojken bodde i detta rummet. Han har nu fått flytta till ett mindre då småpojkarna har börjat dela rum. Funderar på att måla spjälsängen vit, vad tycker ni?

Den gamla lastbilen och traktorn är också inköpta på second hand och det gamla lakanet var mitt som barn. Jag älskar gamla textilier!

Glöm inte klicka dig vidare till min tävling!
Kram Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin! så fin sida jag hittade här hos dig... jag bara drömmer mig bort..
    spjälsängen blir nog fin vir eller samma grön som du redan har på trädet.
    hit kommer jag igen och igen....

    SvaraRadera