28 november 2011

Betonggubbe & gumma i adventstider


Underbara adventstider.I vardagsrummet har jag köpt nya stjärnor som hänger i fönsterna.Samma till köket som ligger i vinkel nu.  Taklampan ska in i vårt mer "moderna" rum och upp ska istället nån form av plåtlampa tänkte jag. 
 

Detta året fick det bli enar i fönsterna. Nytt för i år är även dom fina pepparkaksgubbarna i betong.
Dom finns att köpa på underbara TVÅ STOLAR!

 



Idag tänkte jag ta tag i min utebelysning. Vädret var ju minst sagt dåligt för att pynta ute i helgen så jag stannade inne och myste istället. Sen möblerar jag fortfarande om för fullt här efter köksbyggandet. Man flyttar ju runt hela tiden :)

Dax och susa vidare till tandläkaren med lille Jack sen iväg till jobb. See ya!!
Malin



 

3 kommentarer:

  1. Vilken fin stjärna,lite annorlunda,skulle jag kunna tänka mig och betongparet passar ju väldigt bra där i fönstret
    Jag ska ut och ta hand om min utegran nu ,som jag jobade med i blåsten igår,nu ligger den i häcken och lyser
    ha en bra dag
    Föresten har en liten utlottning hos mig ,en liten hustomte som söker nytt hem

    SvaraRadera
  2. Hej vännen å det var länge sedan jag hälsade på dig, får nästan be om ursäkt. Tiden är så knapp;(
    Vilka fina gubbar och gummor. Nu när jag kikar tillbaka i dina inlägg ser jag din fina adventsljusstake på öppna spisen. Den var fiffig, fåår jag härma dig på den :)
    Har svårt att få till något bra på den platsen...
    Ha det så gott<3
    kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  3. Hej
    så fint du har gjort det och läcker gubbe och gumma
    stjärnorna blev kanon
    tar gärna nästa vecka vilken dag passar
    kram
    sandra

    SvaraRadera