26 november 2011

Ilexkvistar och köksglimtar


Nu börjar det bli ordning på torpet (köket,hela undervåningen). Allt är klart utom listerna. Så nu har jag massa roligt bloggmaterial att visa Er alla. 
 

Ilex heter dom röda ståtliga bären och finns att köpa i din närmaste blomsteraffär. Superhållbara och otroligt vackra både i vas eller nerklippta som dekoration. 
 

Vita Hyacinter tycker jag är ett måste till advent, Jag har dekorerat mina med mjuk en.
 

vi har valt vit stående panel "Rough gran vit" i köket. Den är riktigt snygg och naturlig.

Nu ska jag pynta till min advents ljusstake. Den visar jag i morgon,så kika in då.
Roligt att besökarna ökar, mitt hjärta hoppar av glädje.

Ha en riktigt mysig advent

Kram Malin 

4 kommentarer:

  1. Så dekorativa kvistarna är!!! Jättefina hyacintarrangemang. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej Malin
    de där gilla jag :)
    å missa nu inte,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y


    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul å vara med :)
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvaraRadera
  3. Godkväll i huset!
    Läckert med mjuk en istället för mossa.Tack för tipset.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Så fint Malin!
    Gillar din fina kaffeservice.
    Kul och hitta hit igen det var längesedan.
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera