16 november 2011

Rött och vitt denna juletid med...




 Det kommer vara rött och vitt denna jul hos oss också. Jag ska sy lite fler sånna här kuddar av gamla kökshanddukar.  Måste bara åka förbi mina kära morföräldrar och be om några först. Min mormor broderade och gjorde säker 50 st sånna här fina gamla pressade kökshandukar när hon var ugn som bara ligger i deras skåp. Jag tycker dom är kanonfina!

OH  vad jag längtar tills på lördag, då är vi barnlediga och det är dax för årets roligaste julfest/julbord med våra underbara vänner på brandkåren i Gnosjö.

Tänkte hinna med och visa er lite köksbilder innan helgen. Så håll utkik :)
Må så gott!

KRAAAAAAAAAM

4 kommentarer:

  1. Hej
    De är verkligen kanonfina och jag har tänkt göra något likanden....
    ha en härlig dag så får vi höras....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med, gamla linnehanddukar är så vackra och jag gillar dom skarpt. Modellen på ditt kuddfodral gör verkligen textilien rättvisa.

    Och du - trevlig blogg, kommer gärna på återbesök.

    Trevlig eftermiddag och kväll

    SvaraRadera
  3. Så jättefina kuddar, finare kunde du inte ha nu till jul. Perfekt med en mormor som har handdukar på lager, kommer och bli mycket vitt och rött här också.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera