02 november 2011

Underbara rosor



Fick med mig ett fång underbara rosor från mitt nya jobb, Bellis.
 

Idag har jag arbetat en vecka på mitt nya jobb. Det är riktigt roligt och fullt ös. Nu är det gravsmyckning som gäller. Och vi florister har verkligen vädret med oss när det nu är milt och fint ute. 

Såklart så har jag gått och blivit fruktansvärt förkyld. Visst är det typiskt när man börjar ett nytt arbete? Så i tre dagar så har jag gått och lagt mig kl 19 för att orka med arbetet. Sova mycket är verkligen den bästa medicinen! Host, snörvel och verk. Heja hösten! 

Ha en mysig dag!

Kram Malin
 

3 kommentarer:

  1. Hej
    Så vackra de är:)
    men vad tråkigt att du har blivit förkyld:(
    Ta hand om dig och krya på dig .
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Vi infar. om en utlottning idag!

    Glada hälsningar
    VHI

    SvaraRadera
  3. Hej..Oj då måste du vara rädd om dig och krya på dig. Rosorna är LJUVLIGA. Ha de gott..

    Kram LIsa

    SvaraRadera