11 december 2011

Dekorerade ljusstakar dagen till ära


Idag ska vi ha kalas för vår stora kille Liam som fyller 6 år i morgon. Så jag har dagen till ära gjort två fina ljusarrangemang som jag ska sätta på "vuxenbordet"
Ser ni att jag även målat om Jacks barnstol? Blev kanon! Från brunt till vitt såklart.
 

Kika in hos bloggen Moderncountry 
där jag är med i ett collage där tanken va och samla oss som älskar att arbeta med av vad naturen har att erbjuda. Det blev ett himla mysigt gäng.
 

Skålen kommer från mitt jobb Bellis. Jag har dekorerat den med ett ljus i mitten och med diverse skogsmaterial. Björnmossa,lingonris,mjuk en och lavapinnar. Sen satte jag i lite storblommig brudslöja för att få lite blommor i det hela.
I botten använde jag grön oasis.
 

Nu ska jag tända vårt tredje ljus. Rent logiskt sett tycker jag det ska vara julafton nästa helg med det är ju hela två veckor kvar.jaja, den som väntar på nått gott.

Ha en riktigt mysig tredje advent!

Om du vill vara med i min fina jultävling klicka dig vidare i högerspalten. 

Kram Malin  

10 kommentarer:

  1. God morgon för dig !

    God natt för mig... ;)
    Nu har jag jobbat klart och ligger under en varm och gosig täcke...

    Vilka jätte rina arageman du har gjort. RIKTIGT fina ! :)

    Lycka till med kalaset ! Ha en fkn tredje advent !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  2. Att arbeta med naturens material är det allra bästa...det är dina fina ljusstakar ett bevis på;) Kram vännen

    SvaraRadera
  3. Detsamma till dig, jättefina ljusstakar:)

    SvaraRadera
  4. Den storblommiga brudslöjan gillar jag, så söt!
    Ska genast be syrran ta hem kvistar...så fina ljusstakar du gjort!

    Ha en toppenkalas dag och du, stolen blev riktigt fin den med..kram

    SvaraRadera
  5. Bara så himla fina ljusstakar har du gjort.Supersöta.Ha nu ett mysigt kalas för stora killen och en härlig 3 advent.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Jättesöta! Ha en härlig kalasdag och tredje advent.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  7. This is so sweet Malin !!..love from me...xxx...

    SvaraRadera
  8. Det blev väldigt fint och vilka vackra skålar. Ha ett kul kalas och en fin advent!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  9. Grattis till Liam i förskott, så fint du pyntat till kalaset.
    Ha en fin kväll
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Hej
    Det blev kanonfint och hoppas ni hade en mysig kalasdag....
    kram
    sandfra

    SvaraRadera