28 december 2011

Snart nytt År


Snart ett nytt År,nya tag och nya möjligheter. Jag längtar tills det nya året och vad det har att erbjuda. Jag har inget nyårslöfte, det är bara trams. Jag ska helt enkelt bara fortsätta träna och leva!

Lite vita tulpaner till nyår är väl aldrig fel. Jag har även tagit hem vita hyacinter och vit primula, visar i morgon.

Vet NI vad, jag fick ett kamerastativ i julklapp så nu kan jag ta liiiite bättre bilder :)Vi tog en släktbild på oss alla på julafton, det blev så fint.

KRAM MALIN


4 kommentarer:

  1. Ja nu går det minsann fort- adjö 2011 och välkommen 2012;) Vilken underbar julklapp. Kramar

    SvaraRadera
  2. Halloj, ja nu är det inte långt kvar på detta året.
    Mamma C

    SvaraRadera
  3. Fick oxå ett stativ :)
    härlig bild......
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Älskar vita tulpaner till nyår, det måste jag köpa hem, har röda nu som håller på att blomma ut. Jättefin bild kram

    SvaraRadera