19 december 2011

Vår Julgran- Our Chritsmas Tree



Vår julgran är färdig dekorerad. I år går den helt i vitt och silver. Även lite nyheter finnes. Såsom det vita ullgarnet,vimplarna och silver prismorna.




Några av barnens mini paket fick till och med en plats i granen.
Vimplarna har jag gjort själv av presentpapper och hushållsnöre.
 


Vi har hunnit slå in dom flesta paketen och dom fick "modella" lite när jag tog kort.Ser ni att jag använder MIN virkade matta under granen? Perfekt!

Nu har vi nedräkning!
Häng på för i morgon visar jag vårt nya KÖK i helhet.

Massa Kramar
Malin  

 

9 kommentarer:

  1. så jätte fin gran..söta vimplar
    ha en bra vecka och se till att få lite lugn på schemat ocksåkramizar

    SvaraRadera
  2. Åhh en så fin gran, jag gillar verkligen de vita hjätanen....Ha en fin julvecka!
    /Lotta

    SvaraRadera
  3. Jättesött dekorerat!
    Gillar de små paketen..kul att leta upp vid klappöppningen!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Men gaaaa! Vilken urläcker soffa i mysrummet!
    Stor dregelfaktor=))

    Och så mysigt med granen.
    Gillade vimplarna stort.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  5. Hej
    Den blev kanonfin:)
    ska bli kul och se köket i helhet.....
    ha en mysig måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Vilken fint pyntad gran, tänk ändå om man fick ha en så fin en:)

    SvaraRadera
  7. Så fint du pyntat granen och så söta vimplarna är!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  8. Tycker mycket om iden med det vita ullgarnet och den virkade julgransmattan!
    /Cia

    SvaraRadera