18 januari 2012

Ändring i soffhörnan



Soffhörnan har blivit lite mer "industriell".Med mysiga arvegods från mina morföräldrar.Igår fick jag massa fina linnekuddar,linneservetter,linnehanddukar & linnelakan. Jag var som i extas när jag fick se hur mycket vackert jag fick.Linneservetterna ser ni vid tekopparna och linnekuddarna i soffan,titta noga på handarbetet med monogram.



Lycklig över gammalt linne & tacksam för att min lilla rumsgran har klarat sig. Den får hänga med ett tag till :)
 

Är även tacksam för Er besökare, över 300 besök per dag nu. Lycklig blir jag att just DU vill hänga med på vår resa i vårt hem.Häng på i veckan vetja för det kommer massa fint och lite mer linne...

Kärlek till tusen!
Tack även för fina blogg awards, mina awards går till mina besökare.
 

11 kommentarer:

  1. Hej Malin.
    Du har det så mysigt hemma hos dig eller ni hemma hos er :) Så fina detaljer och så underbart inrett, man inspireras här inne hos dig, verkligen.
    Ha en fin dag.
    Kram på dig.
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar på min lilla blogg!
    Så mysigt du har det där i soffhörnan!
    Snyggt med en massa Kuddar!
    Ha en fin Dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev med linnekuddarna, tänk vilket handarbete och så mycket tid det ligger bakom. De som gjort detta arbete skulle säkert vara lyckliga om de visst hur uppskattat det är nu! Förra veckan såg jag på en blogg någon som sytt de allra underbaraste påslakarn av gamla linnelakarn, hon hade köpt ett vackert nytt påslakarn och delat det och sen sytt ihop med ett vackert broderat linnelakarn = 2 påslakarn av ett nytt + 2 fina linnelakarn.
    Ha en fin dag.
    /Lotta

    SvaraRadera
  4. Hej
    Men så underbart roligt för dig det är så vackert med gammalt linne:)
    kul att du har fått mer besökare....
    ha en skön onsdag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Jag har en likadan "gran" som du och den kommer jag inte att slänga....det är väl en " grön växt" som man kan ha året runt och som förhoppningsvis är något större till nästa jul. Trevlig blogg du har

    SvaraRadera
  6. Hej!!
    Vilken lycka, superfint alltihop!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Va fint du har gjort det i soffhörnan... supermysigt.

    ha det fint.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  8. Bara så fint har du gjort det i soffan.Kanonmysigt.Ha en skön onsdag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Förstår din lycka över de fina gamla tingen....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  10. Oj så fint du har de. Gammalt härligt linne och bomull det är så underbart. Vilket jobb de lade ner förr i tiden. Självklart ska jag hålla koll hos dig framöver..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  11. Vilken lycka att få så fint linne! Kram A

    SvaraRadera