10 januari 2012

Lite vår smyger sig på...


 Lagom till att jag tar in äppelkvistar så kommer snön. Men jag älskar snö så den var mycket välkommen. Jag och barnen har varit ute och busat på vår lediga dag.Får passa på för snön lär säkert vara borta igen.

 


Fick en superfin ask av min farbror med familj i lördags.Gillar vår pasell färger. Julen är utstädat. Kvar är det "vintriga"



Jag har börjat träna igen så mitt bloggande kommer minska lite då jag inte kommer hinna uppdatera varje dag. Nu går träningen först och sen bloggen :) Ska även på operationsplanering på torsdag för mina åderbråck. Äntligen! Hoppas på tid snart, Håll Era tummar och tår åt mig.

Ha en riktigt go vinterdag och nu hoppas vi vintern stannar.
Kram Malin

13 kommentarer:

  1. Superduperfin ask:)

    Lycka till med träningen!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Sååå fin ask! Jättefina färger! =)

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Så härligt att få in lite vårkänsla med kvistarna, och skönt att börja träna, min träning börjar inte förrän nästa vecka.
    /Lotta

    SvaraRadera
  4. Ja, snön är snart väck igen. Finns inte mycket kvar här på backen. Lycka till med din träning.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  5. Ja det har varit en härlig dag, Mikael var ute med barnen och åkte snowrace får passa på....
    härligt med pastellfärger..
    Vad skönt att ha kommit igång med träning själv sitter jag i soffan och äter massa choklad....
    Se om vi kan få till något någon dag:)
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Jag älskar askar- så fin den var...Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. Haha tack ;) ska bli spännande att se om de är en tjej nu då ;)

    Va mysigt ni har det inne hos er, vill med pyssla med lite blommor och sånt men har inte riktigt orkat det nu.
    Får bli ändring på det sen :)

    Tränar du på friskoteket eller kör du passen där uppe?

    Kramis gumman

    SvaraRadera
  8. Ja ,den söta burken ,andas vår...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  9. Åh vilken fin burk och vilka vackra bilder!
    Ha en fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  10. Vilket fint skåp, och nya asken har en härlig grön färg. Just nu budar jag på en sak på auktion med samma färg. Håller tummarna att du får din op-tid.
    Kram till dig vännen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  11. Hejsan Malin!

    Första ggn jag besöker dig och din blogg - men inte den sista!

    Jättefin blogg och härliga bilder!

    Asken är jättesöt. Pastellfärger känns verklgien så vårigt!

    Men - jag håller med dig. Vintern är underbar - NÄR det är vinter vill säga! Det har inte riktigt varit ngn vinter ännu tkr jag.. kanske kommer...hoppas jag..

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  12. Jag tilldelar dig en Blog Award för din härliga blogg!!!

    SvaraRadera