29 juni 2012

Jag är tillbaka!


Kära Läsare/bloggare/följare!

Var har jag hållit hus? :)
Det blev helt enkelt en oplanerad bloggpaus. Livet har rusat fram och att sitta vid datorn kändes inte direkt som prio ett.
Barnen & Familjen har varit i fokus nu i vår och jag hoppas med att nu kunna blogga minst en gång i veckan igen.




På inredningsfronten har det inte hänt så mycket mer än att jag tagit in mer färg i hemmet. Många olika färger. Mintgrönt,lila mm. Visar en annan dag.Soffhörnan är den samme jordnära platsen :)

I morgon händer det grejer!
Visar i morgon!
Kika in då!

Kram & Trevlig sommar och Tack till Er alla som ändå kikat in när jag inte varit så aktiv.

Malin


4 kommentarer:

  1. Hej fina Malin!

    Åh så du är tillbaka igen, härligt!

    Jag har också börjat bli sugen på lite färger, nu i sommar vill jag ha ljust limegrönt och ljusblått bland annat :))

    Skön och snygg soffhörna precis i min smak ;)
    Mia

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka Malin! Mysig soffhörna med härliga jordfärger, den där kistan där bak i fönstret har en härlig färg och patina, passar fint till det beige! Jag ska också försöka få in lite mer färg här i vita huset :-)) Små accessoarer som får ögat att stanna till, just lite ljusblåturkost är jag sugen på just nu.

    Ha en fin fredagskväll! Kram Paula

    SvaraRadera
  3. hej Malin
    Välkommen tillbaks,,,trevligt :)
    å missa nu inte,,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera