30 augusti 2012

JULEN 2012



 
Nä, jag har inte blivit galen. Men när jag såg dessa skönheter på Second hand förra veckan så tänkte jag direkt att dom blir SUPERFINA till julen med stora blockljus på. Dom är i glas och jag bara ääälskar dom!
 
Nu längtar jag till julen :D
 
Köpte även dessa på lyktor med...
 

Dom är ganska stora, cirka 35cm kanske...Hänger på min knoppbräda tills dom hittar en bättre plats.

I morgon drar JAG till Stockholm över helgen för Tjejmys med min barndoms vän Hanna. Ska bli såååå otroligt kul!Är fortfarande utan min Iphone så jag komme rinte kunna blogga när jag är där.

Må Bäst!

KRAM MALIN  


8 kommentarer:

  1. Rött glas är inte så ofta man ser, kommer
    bli superfina dessa till jul. Bra och se
    framåt ibland. Ha nu så roligt i Stockholm
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

    Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


    Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Även jag loppade i helgen två likadana lyktor som du visar. Är väldigt svag för den typen av lyktor!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Åh, så härligt att det är någon mer än jag som tänker på jul, redan nu! Favoritårstiden!
    Kram till dig!
    Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jo, det gäller att vara ute i god tid! Jag har faktiskt inhandlat min första julklapp i veckan..
    Vi har en son som fyller år på självaste dopparedagen så man måste nästan vara ute igod tid för att inte bli helt pank framåt november...

    Ha det fint!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  6. Blir jättefin till jul med stora ljus på. Hoppas du har haft det trevligt i stora staden.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. God natt / God morgon !

    Vad ska man säga så här mitt i natten....
    några timmar kvar av nattens arbete.

    Visst kan man vara lite små knasig och tänka redan på julen ;)
    Jag drömmer mig också bort dit ich önskar att kunna få klart vårt Lantkök men nu finns det ju hopp om det ! :)

    Mysigt med en tjej helg !..Ha en fin fortsättning på veckan !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  8. Det gäller att ha blick för det Malin, visst kommer de röda pressglasen med ljus bli en höjdare i jul! Så fina!

    Kramar
    Cia

    SvaraRadera