06 januari 2011

Trettondedagjul

 Julen känns redan som ett minne blott och vi siktar oss redan in på vår & sommar. Igår åkte min jul UT! Endast stjärnorna i fönsterna får vara kvar till typ helgen... Hallå snö! Idag snöar det igen ute, helt galet vad mycket snö vi har... Idag hade vi planerat in en utedag med pimpelfiske & grillning med goda vänner. Men att vara ute med en 6 månader i snökaos tror jag att jag hoppar... Ska snart ringa och överlägga med vännerna..



Vinter är det minsann ett tag till så jag kör på VITT,TRÄ,PLÅT,BRUNT med en piff av grönt. Tog upp en gammal brunt "pottskåp"/ "tvättställ", fixade massa fint igår...Det finns även passande stolar till men nu får jag hi mig lite så ni får se lite NYTT varje dag.Mina kammarljusstakar var det ju inte så längesen jag visade men dom passade så bra här så dom får bo på detta skåp en liten tid framöver.





Snart är det dax igen för en liten tävling!Så håll utkik!

Ha en riktigt bra dag & TUSEN TACK för Era kommentarer, det gör mig så glad.
Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Goder morgon Malin!!!
    Ljuvliga bilder.., pottskåpet var sött!
    Jaja, det var ju allt det andra oxå förståss:)
    Visst är det ganska gott när julen har åkt ut.., känns så rent och fräscht igen!

    Idag toksnöar det i Dalsland och jag vet i katten om jag är så sugen på mer snö nu:(
    Hoppas du får en härlig helg med mycket mys.
    Kram till dig
    Marianne

    SvaraRadera
  2. Riktigt busväder idag, flytta fisket och grillningen till imorgon. Då har dom lovat sol!
    Sånt gillar jag, ta med en korg käk och dra ut på isen. Men inte om det snöar och blåser. Mysiga bilder du visar, alltid fina detaljer hos dig.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera