07 februari 2011

bARn

Helgen i Göteborg var toppen! Är lite extra glad då jag lyckades fynda läderstövlar för 300 kr & en söt liten grå skinn kjol... Hade ju köpstopp egentligen men Söta Anna bjöd på fikat ena dagen och så fick jag skjutsbåde till och från Götet så då kunde jag unna mig dessa inköp. Men ni ska veta att jag även fick ärva 3 st tunikor med! Superfina, En svart, en grå och en rosa....Lite spets och lite gullgull... TACK Anna för supego helg trots fredagskvällen ;) 
 


Barnens teckningar får nu hänga på lina i lekrummet. Enkelt fastsatta med små söta klädnypor med hjärtan på. Det är ju så fint och få titta på dom varje dag istället för att bara låta dom ligga på hög....

Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Vilken bra idé! Jag håller som bäst på att inreda mina små trolls rum och teckningarna verkligen svämmar över. På så sätt kan de själva välja vilka teckningar som ska synas... Tack för inspirationen!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Blev ju jättefint, man blir så glad av lite färg:)
    Ha en toppenstart på veckan!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Så härligt det låter..
    Du verkar har haft det bra.
    Kul med att få skämma bort sig lite, det blir ju inte så ofta :)

    Jätte fint ide att hänga barnens teckningar så som du har gjort!

    Ha en fin måndag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  4. Det vackraste skall man absolut ha uppe! Snyggt!
    Kram Malin

    SvaraRadera