04 februari 2011

PinK FriDaY






Fick sån lust att ta in lite VÅR  igår! Björkris, ja all slags ris hör egentligen våren till enligt mig. Efter helgen ska jag ut och klippa våra äppelträd.. Det blir verkligen fint att sätta i vas inomhus! Tänk dom små knopparna som kommer sen....oooooh! VÅR !
Fast nu kändes det verkligen inte som vår, vaknade nyss och det hade kommit en massa nysnö. Jippie! Nu börjar till och med jag bli trött på snön..... :)

I em drar jag till Göteborg så denna helgen får det bli en bloggpause! Ses igen på måndag....KRAMAR I MASSA!

TREVLIG HELG!

K R A M     M A L I N  

6 kommentarer:

  1. Vad fint du har pysslat,gillar rosa ja.;)Ha en mysig helg i Göteborg.Kram Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Så härligt vårigt med rosa !

    Ha en riktigt trevlig helg nu!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Härligt med rosa!

    Ha en trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  4. Jätte fin idé med björkris krans och vackra ljus, snyggt!
    Ska ta och lägga den idén bakom örat :)
    trevlig helg!
    MALIN

    SvaraRadera
  5. I like...
    ...härliga bilder!!!

    Ha en trevlig kväll, kram Anette

    SvaraRadera
  6. Tack för att du kikade in på min blogg! Fint arrangemang du gjort. Hoppas helgen har varit bra för dig. :) H. Malin

    SvaraRadera