03 mars 2011

Bröllop del 2


Igår kväll var jag och min blivande man och provade bröllopskläder! Och inte blev jag klokare för det... Jag vet vad jag INTE vill ha iaf. Jag vill inte ha långt släp, ingen färgingen maräng. Det var synd för dom hade verkligen ingen klänning som var MIN. Pierre blev däremot såååååå snygg! Men jag letar vidare, det blir nog förmodligen nätshopping för min del. Nån av Er bloggisar som köpt brudklänning på nätet?



 Jag vill ha rosor i min brudbukett, massa rosor. Min älskade mamma ska få äran att göra brudbuketten. Tur att vi är två florister som vet vad vi vill :)
 

Denna klänningen är väl verkligen vacker? Den kommer från kikstockholm  Lite dyr för vår budjet tyvärr men man kan ju alltid titta och bli inspirerad. 

Jag har tränat som en galning men inte gått ner ett kilo nu :( Jag intalar mig själv att det är muskler som byggs upp istället!
K R A M

2 kommentarer:

  1. God morgon!

    Så fint med brölloppet och att få planera :)
    ¨När vi gifte oss så var allting så annorlunda och det gick så fort fös oss för vi fick ha det i juni istället än i augusti.
    Men det var 1996 så då var allting helt annorlunda...

    Mysigt för er och stressa inte med vikten, när man stressar över det så tror jag att man inte går ner.
    Så har jag iallafall uppleft.

    Ha en fin dag!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. roligt roligt du hittar din tids not.
    Jag köpte min i en lada utanför Ulricehamn hon hade hur mycket klänningar som helst...
    kram
    sandra

    SvaraRadera