04 mars 2011

Slitna plåtburkar



Ja slitna plåtburkar den kan man verkligen inte få för mycket av.
Just nu så känns det som om man står och trampar här hemma i sin inredning. Jag vill att det ska bli vår & påsk nu! Jag vill att något nytt ska hända. Igår smög jag in lite vita fjädrar i vardagsrummet,dom är inte som vanliga "påskfjädrar" utan mer som "inredning"...Ni ska få se mer på söndag. Och ett betong ägg :) 
Idag är det fredag så då har jag bjudit hem några vänner på lite fika nu på fm. Lite kaffe & en bulle kommer inte sitta fel :)

Ha en underbar helg! 
Och ta hand om Er!
Tack till Er alla som läser!!!
 PUSS & KRAM

3 kommentarer:

  1. Ha en myspysig fredag, själv ska jag ner på stan och fika med vänner.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Älskar gamla burkar:)
    Ha en skön helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Jätetfina gamla burkar.. Syns att de varit med ett tag! Ha det gott //Petronella

    SvaraRadera