13 mars 2011

Första inlägget...


Dessa bilder på mitt kök var i det första inlägget jag gjorde här på mig blogg i augusti förra året. Tiden har gått så snabbt och jag har fått många nya "bloggvänner"  Då gick köket i blått, nu går det i vitt/creme. Men nu när jag tittar på bilderna så måste jag säga att blått minsann inte var så tokigt. Taklampan har jag slängt på tippen och borden har fått en iläggsskiva.Nu ser jag även att tavlan har fått byta plats med. Så det har hänt grejer i köket med....

Kika gärna in på Fabriken idag då alla visa sina söndagsbilder som jag :)
KRAM MALIN

2 kommentarer:

  1. God Morgon,
    villst är det roligt med bloggen, har själv fått många nya goa vänner....
    visst är det kul att titta tillbaka jag har bloggat i 4 1/2 år och man skrattar åt en del inlägg man gjorde då.Tur att man utvecklas ...
    Ha en skön dag ser ut att bli ännu en grå och trist.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Heihopp!!

    Ønsker deg en fin søndag!!
    Trevlig blogg.

    Klem fra Norge!!

    SvaraRadera