25 juli 2011

-Bröllopet-dukning-placeringskort-programblad-







Foto: Erik Scholander

Har äntligen fått tag i lite fina bilder på vår dukning vi hade på vårt bröllop.Som bordsplaceringkort fick varje gäst en liten lingonriskrans med sitt namn iknytet med ett sött organsaband. Kransarna hade jag bett Pierres syster att göra så jag inte hade tagit ut mig helt :) Dom blev perfekta!

Imatt vi hade kransarna på bordet åt varje gäst så valde vi att enbart ha en stor vas i mitten av långborden med blommor i samma färg som min brudbukett. Tog även med mig mina silver kandelabrar och hade vid oss ( brudparet alltså)  Enkelt, stilrent & otroligt pampigt blev det.Vi var mer än nöjda och stylingen får jag ta åt mig äran av! ;)

Må bäst och TACK för att Ni kikar in....

Kram Malin


 

3 kommentarer:

  1. så jättefint ni hade det♥ må ni leva lyckliga i alla era dagar.....kram

    SvaraRadera
  2. Så perfekt, kul att få se! Underbara små lingonkransar! Kram J

    SvaraRadera
  3. I can't wait till tomorrow......you make me curious...love Ria....xxx...beautiful table setting !!

    SvaraRadera