23 juli 2011

-Outdoor-våg-flowers-rabarberblad i betong-









Underbara lördag,sommarvärme & tragedi. 
Mina tankar går idag till grannlandet Norge.
Jag satte ihop ett smakprov av sommar åt Er mina kära läsare. Rabarberbladet i betong fick jag göra på min möhippa. Det blev så otroligt fint. Kom på att jag totalt missat och visa min fina "fejpelare" jag fick av min pappa i födelsedagspresent i maj.Gillar den blågröna färgen starkt :) Vågen köpte vi på Ikea i veckan... Måste ju hålla koll på dom där kilona ni vet.Bara ute duschen som saknas i vår trädgård nu minsann,det hade varit lyx!
Kram till Er alla!
Tack snälla för Era besök.
Malin

3 kommentarer:

  1. Rabarberfatet blev verkligen fint!!!! Kul minne för dig att ha. Kram JOHANNA

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Otroligt vad fint ditt betongblad är!!!
    Sedan vill jag säga stort Grattis till brudparet <3
    kraaaaam
    Mia

    SvaraRadera
  3. Hello, Thank you for your nice comment on my blog.
    I visit your blog to and you have also a very cosy blog. I think your house is real, my house is a dream in 1:12.
    Really I live to in a wonderful house, you know.
    Have a nice weekend.

    gr.Heleni

    SvaraRadera