13 december 2011

Fabriken: JULPYNT


Äntligen får man väl säga. Fabriken har nytt tema och det är julpyssel.Jag bjuder Er på en finfin blandning av sånt som jag gillar att pyssla med.Blomsterarrangemang,girlanger & Kransar. Lite smäll karameller är ju inte heller fel.
 

Knoppbrädan fick också äntligen sin plats i köket över dörren ut på baksidan.
 


En fin bild på girlangen jag visade igår.
Och så givetvis : NATURMATERIAL. Jag arbetar ofta och mycket av vad skogen har att erbjuda.
 

Hyacinter invirade i vitmossa och silvertråd. Läckert!
 


För mer inspiration kika in på FABRIKEN
oc såklart att Du ska vara med i min tävling! ;)
Må så fint alla mina goa läsare!
Och såklart att NI ska gå in och rösta på mig sen så jag kan bli nästa inspiratör...

Tusen kramar

Malin 

6 kommentarer:

  1. Snygga smällkarameller, pysselgumma;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Oj oj va fint du gör, du är duktig du :)
    Ha en fin kväll.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Här var det mycket fint naturmaterial till pyntet!
    Ysch o fy, den där klådan är inte kul. Hoppas den snart lägger sig..

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Inspirerande du är och väldigt duktig =)
    Kul att besöka dig varje dag för att se vad som bjuds på hihi!
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. så mycket fina bilder..kramizar

    SvaraRadera
  6. Inspirerande julpyssel!! Finfint så det förslår. God Jul önskar Lisbeth
    http://wabisabi-style.blogspot.com/

    SvaraRadera