14 december 2011

Vit gungstol & köksfönster


En dag så regnade det så att till och med våra fönster blev blöta. Men man får ändå passa på att fotografera när det är hyfsat ljus. Äger tyvärr inte stativ till kameran eller bra objektiv. Hade varit mycket enklare då!

En vit söt tomte sitter och tittar på oss från köksfönstret.
 


Nästan lite samma bilder i olika vinklar...Svårt och bestämma sig. Jag älskar vår vita panel. Vill ha den i hela huset nu :)Nu är snart köket helt klart och snart dax för mig och visa helhetsbilder. JIPPIE! Alla lister är nästan på plats :)


Nu har även våra små pojkar Jack & Dylan fått vattenkoppor. Så Mr Hill har sjukstuga här hemma medans jag jobbar.Denna veckan är verkligen en riktig osis vecka och ha sjukstuga och vi fixar och trixar för att få ihop det för oss.


Nya följare är hjärtligt Välkomna!Jag blir så glad för varenda kommentar,så kul att ni hälsar på mig!

Malin

3 kommentarer:

  1. Ja, regnet det piskar mot rutorna här också..
    Men men det är ok ändå. Så skönt att köket börjar bli färdigt!

    Gokväll!

    SvaraRadera
  2. Åh vilken vacker gungstol så där härligt använt sliten;) Visst är det tråkigt när det bara regnar och regnar hela tiden, tänk bara vad roligt det hade varit om lite snö hade kunnat komma;)

    Tack för titten inne hos oss roligt att du hittade oss så att vi kunde hitta till dig. Nu ska vi surfa vidare på din vackra blogg

    SvaraRadera
  3. Vackert vitt!!Även jag är svag för det ,har som behov av det...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera